Sara Bjersgård

F*n F*n F*n.......

Publicerad 2010-04-22 18:55:17 i Allmänt,

Fick nyss reda på att vi inte får SIDA-stipendiet vi sökt för vår resa till Filippinerna.....åååå vad jag är besviken just nu. Vi som lagt ner så mycket tid på denna ansökan och för ingenting.......F*N!(ursäkta mina fula ord)
Vi har sökt två andra stipendier som vi egentligen inte vet om vi som lärarstudernade får söka men vi hade ju redan alla papper färdiga så vi chansade...dock var detta Sida-stipendie vår största chans och de vi siktade på......suck!
Att åka till Filippinerna gör vi nog ändå utan stipendie men det kommer kosta en hel del och ekonomin kommer vara ansträngd länge nu.....hoppas jag kan jobba galet mycket i sommar bara, fast jag egentligen inte vill!!!


                                                                                                                              //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela