Sara Bjersgård

Glad påsk!

Publicerad 2010-04-03 11:12:03 i Allmänt,


Först hade jag inga planer alls för denna påskhelg.....helt plötsligt blev de massor...me like!
Igår var vi en sväng hemma i Hok hos the parents och åt god mat...blev även en sväng ut och kolla på min kusins husbygge, väldigt snyggt!
På kvällen kom Karin, Mats och lilla Isak hit för en trevlig kväll med massa mat=)


Idag skiner solen och jag ska snart bege mig ut på en promenix....älskar vårsolen! Vid 17-tiden ska vi bege oss till Lina&Pelle för lite hockey, knytkalas och massa skoj.....kommer nog bli en toppenkväll tror jag!

Hoppas ni får en fin påskhelg mina vänner.....
                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela