Sara Bjersgård

Helgen har varit.....

Publicerad 2010-04-18 14:46:19 i Allmänt,

..........................toppen!


testar min webcam på min nya dator...skojsigt!

Min helg har varit väldigt lugn och skön med massa mys, godis och slapp=)
I fredags hade jag en väldigt produktiv dag med både powerwalk, fika hos Linda med Britta, Jenny och Simon och hans söta son. Var väldigt trevligt att träffas igen, då de var allt för länge sen nu. Direkt efter de åkte jag hem för att bege mig till taberg för att jobba under kvällen. Slutade dock redan vid 20.30 så kvällen bestod sen av macedonkan-matkalas och mys med älsklingen.
Igår var de både innebandy (SM-final) och hockey på tv så vi var rätt fast hemma. Fick dock med älsklingen på en promenix och sen blev de endel städning, då jag inte är sååå jätteintresserad av innebandyn eller hockeyn=)
Idag inledde jag dagen med en fika med Hanna på Claras....helt plötsligt var klockan 13.30, tiden går fort när man har de trevligt=)
Om en stund ska jag bege mig ut för en löprunda...hade tänkt att testa lite intervallträning idag och har fått med mig Jeanette med, så kommer nog bli skoj! Hoppas vädret är med oss bara.....jättemysko väder idag ju...de har både regnat, snöat och varit klarblå himmel....riktigt aprilväder!
Hoppas ni har haft en bra helg och gjort massa skoj.

                                                                                                                                 //S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-21 21:39:40

vilken fin bild på dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela