Sara Bjersgård

H&M kläderna är här......

Publicerad 2010-04-11 15:55:18 i Allmänt,

Beställde ju lite H&M kläder för flera månader sen.....jag kunde fått vissa grejer tidigare men valde att få allt samtidigt, men nu är dom äntligen här=)

Hoodtröja och jeansshorts....supernöjd! Samma dag som jag hämtade ut paketet köpte jag två randiga t-shirts på H&M med, en grön och en rosa..tsss


Min nya favvo bikini...superduper nöjd, förutom att jag måste krympa rumpan en aning(fanns bara en storlek mindre)..fast de var la ingen nyhet iof...suck!


Sara ala krimskrams skulle man kunna kalla mig.....me love billiga smycken!


                                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela