Sara Bjersgård

söndag 11/4

Publicerad 2010-04-11 16:06:25 i Allmänt,

Vilken kanon söndag jag har.....!
Började med sovmorgon sen en lätt frukost.
Begav mig sedan ut på en löprunda.....tänkte jag skulle testa en "ny" grej, att jag först börjar med att gå ca 2km och sedan springa 5km, då jag tycker de alltid är såååå tungt i början. Jag kan tala om att de blev en sån skillnad. När jag väl började springa behövde jag aldrig komma in i andra andningen efter 2km utan de gick rätt lätt direkt och nog aldrig sprungit så snabbt.....vilken känsla! De jobbiga med denna metod är att de blir svårt att hitta slingor man kan springa som är runt 7km, då jag vill helst springa 5km......någon som har ett bra förslag? Nu gick jag upp mot stadsparken och mot dalvik och sen tillbaka, dock vet jag inte alls hur lång den är...........

När jag kom hem blev det brunch med älsklingen......

Färska frallor och massa te! (ägg blev de med)


Blev även gurka, kiwi och passionsfrukt .....nyttigt som sjutton!


Nu ska jag försöka plugga lite och sen blir de söndagsmys i soffan......me love!

Hoppas ni har haft en härlig helg och en mysig söndag

                                                                                                                 //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela