Sara Bjersgård

bloggtorka av solen...

Publicerad 2010-08-14 16:58:59 i Allmänt,

Har massa roligt att blogga om då min semester här i sthlm är så mysig, skoj och jag har så mycket kort att lägga upp....men orkar verkligen inte lägga den tiden just nu.
I sthlm skiner solen....det har den gjort nästan varje dag och idag har vi ägnat, den nästan inte existerande solbrännan, en stund vid vattnet på en mysig strand (Långholmen). Dock dog jag nästan av trisstess då vi inte tog med oss nån sysselsättning och då jag är en mycket rastlös person.....dessutom kunde jag heller inte ägna tiden åt att ligga timmar i vattnet pga förkylningen......detta resulterade i att vi låg 3½h och stekte...sen gav jag upp och fick släpa med mig Karin hem igen...tsss. Nu har Karin precis vaknat från sin powernap och vi ska bege oss ut mot stan och en mysig uteservering för lite mat och njuta av min sista kväll i storstan! Kanske åker nåt av de fina jag köpte i går......älskar att shoppa i sthlm! (kommer bilder inom kort)

                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela