Sara Bjersgård

njuter!

Publicerad 2010-08-01 19:35:21 i Allmänt,

Sitter i köket, dricker cider, lagar fisksoppa och lyssnar på musik....jag och älsklingen njuter av en ledig söndag tillsammans.....var flera veckor sen jag var ledig en helg=kvalitetstid!
Haft tvätttid idag och fått alla mina arbetskläder fina och rena ( bort med blod,svett och annat härligt) och väldoftande igen. Jag har även varit hos Lina på hotellet och nu skickar vi in det sista till visumet...var tydligen mer saker vi skulle skicka in men nu tror vi att vi har fått med allt....hoppas!

Lyssnar febrilt på Winnerbäck på spotify nu.....vi fick ju biljetter till hans konsert av mamma och pappa i julklapp och då jag aldrig varit nått fan av honom måste jag nu bli lite uppdaterad. Är ju inget skoj att gå på en konsert och inte kunna en enda låt. Dock har jag varit fiffig och lagt in hans låtar i min "favoriter"playlist så jag "slipper"/behöver tvinga mig själv att lyssna bara på honom. På så sätt lär jag mig automatiskt hans låtar då jag hör dom ofta men inte hela tiden....om ni fattar vad jag menar! Dock så ser jag ändå mest fram emot att höra Melissa Horn som kommer vara med med.....ååå vad häftigt!

Nu ska jag återgå till älsklingen och ikväll blir det filmmys för hela slanten....
Jag kommer även njuta av att få sova vidare imorn när älsklingen går till jobbet kl 5.45...tssss

                                                                                                                               //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela