Sara Bjersgård

Stockholm dag 4

Publicerad 2010-08-19 22:41:31 i Allmänt,

Fredagen den 13 var en riktigt toppendag.......var nog bästa dagen på hela veckan=)
Vi gick upp lite tidigare denna dag för att åka mot stan och köra en shoppingtur in the city! Solen sken och det var sjukt varmt....men blev en dag med massa bra shopping!

Åt en sushilunch......me love! Vi hittade ett mysigt ställe i PK-huset- Sushi Yama....


Vid stureplan så ligger "Antikt- nytt och gammalt".....en fullproppad liten affär med massa smycken från golv till tak.....hittade dessa underbart fina örhängen för 69kr.....mina nya favvisar!!!


Allt de som hänger på stegen köpte jag för 250kr....love rea=)
Jeans från Lindex för 99kr.....man blir så lycklig när jeans på rean sitter perfekt, it made my day.
Sen köpte jag de färgglada linnet, den vit/svarta är ett superfint linne och sen en svart söt/lätt klänning- allt från Gina tricot.



Hittade hårfärgen jag använda jämt förr men som helt plötsligt försvann från alla butiker i jkpg....så passade på att färga håret på kvällen samt köpa med mig en extra. Köpte även ett bubbelgums-rosa nagellack samt ett läppstift med nudefärg


Efter shoppingen strosade vi längst med gamla stan...åt Ben&Jerry-glass vid kajen och sen strosade vi vidare för att stanna för en islatte (mitt sthlms beroende) och spana på allt folk på götgatan....vi tog verkligen dagen som den kom. På kvällen gjorde vi hemmagjord pizza och hade filmmys.....underbar dag!

                                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela