Sara Bjersgård

Gott Nytt År!!!!

Publicerad 2010-12-31 13:08:12 i Allmänt,

Vill bara önska alla mina fina vänner ett riktigt Gott Nytt År. Hoppas att år 2010 har varit bra och att år 2011 kommer bli ännu bättre......

Endel av oss går in i vuxenvärlden och börjar jobba på heltid
Endel stannar kvar i studentlivet
Någon kanske byter jobb 2011
Endel hittar kärleken
Endel kommer förlora kärlekar
Endel av oss kommer åka utomlands
Kanske kommer några (helst jag) gå ner i vikt
Kanske kommer nån gå upp i vikt
Någon kommer säkert flytta
Någon kommer säkert förlova sig
Kanske blir nån gravid detta år
Vi kommer möta nya vänner
Vi kommer umgås med våra gamla vänner
2011 kommer bjuda på massa tråkigheter och massa med underbara skojiga saker

Vi kommer ha kul 2011
Tillsammans


Massa kärlek

XOXO
Sara

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-01-02 16:10:38

...och några kommer utöka sin familj från två till tre :)

Postat av: eve

Publicerad 2011-01-03 21:09:40

Kanske kommer några (helst jag) gå ner i vikt

-OCH JAG!

Kanske kommer nån gå upp i vikt

-FÖRMODLIGEN JAG OCKSÅ

Någon kommer säkert flytta

-CHECK

Någon kommer säkert förlova sig

-FÅR TJATA PÅ PATRIK

Vi kommer möta nya vänner

-TREVLIGT

Vi kommer umgås med våra gamla vänner

-ÄNNU TREVLIGARE



Gott nytt år kära vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela