Sara Bjersgård

Jul Jul strålande Jul!

Publicerad 2010-12-26 18:55:39 i Allmänt,

Hoppas ni har haft en fin jul och att ni fått umgås med dom ni älskar mest!
Jag åkte som vanligt (sa jag att jag älskar traditioner!!) ut till Hok på torsdagen då vi har massa mys med mys framför brasan, pepparkakasbak, klä granen, rimstuga och tomtegröt och skinksmörgås!
På julaftons morgon går vi upp rätt tidigt..i år blev de vid 8-tiden för att samlas vid brasen och äta pepparkakor och dricka kaffe/te och öppna julklapparna.......bästa stunden på året, tror jag allt!!!

Vid lunch åkte vi till kusinerna för julmat (varannat år hos oss/hos dom) och gud vad vi åt....jag och min bror låg utslagna i soffan efteråt....att man aldrig lär sig!!!!!!
Runt 16 tiden bar det av hemåt jkpg och ut till Isses familjs firande med mer trevligt sällskap och julmyset fortsatte. Man var rätt trött när vi landade i lägenheten vid 24-tiden!!!!

Detta var min julaftons outfit.....beige klänning köpt i Filli som är siden på baksidan och tyll på framsidan...love! Sen hade jag en söt kofta från New Yorker...så söt!!!!


XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela