Sara Bjersgård

ytligheten finns överallt=)

Publicerad 2010-12-08 18:44:11 i Allmänt,

Det känns lite lustigt att skriva om massa vardagliga saker nu då man under 2 månader skrivit om massa fantastiska,unika upplevelser. Men detta är ju Sara bloggen om Saras liv.....mitt vardagliga liv där det inte händer så mycket häftiga saker i. Därför tar vi och hoppar direkt in i Saras ytliga problem och jag behöver någon att rådfråga med= Ni!
Testade att byta frisyr för någon dag sen till mittbena (något jag inte haft sen åk7 typ) då min lugg nästan är lika lång som resten av håret. Men är osäker till om jag passar i de då jag har så hög panna...tsss



Passar jag i det eller ska jag köra med sidlugg som innan???


XO
Sara

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-08 22:32:52

Skönt att bara behöva läsa din blogg nu vill jag säga. Blogga var nog inte min grej :-) Jag tycker du var fin i mittbena när du har håret bakom öronen! Ses på fredag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-08 22:37:41

jag tror allt att jag vill se i verkligheten! Så, när ska vi ses? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-08 22:37:54

jag tror allt att jag vill se i verkligheten! Så, när ska vi ses? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-09 08:20:09

Hel-lugg ska du ha! tycker din hulda moder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela