Sara Bjersgård

Trist dag med massa snö....

Publicerad 2010-02-20 15:17:32 i Allmänt,

Steg upp tidigt idag för att bli hämtad av mina föräldrar för att åka till morfar på sjukhuset i Lidköping. Efter de skulle vi hem till mormor och stanna där hela dagen. Men då snön vräkte ner och de varnas överallt för att man inte skall ut och åka på vägarna, ställde vi in denna resa imorse. Hade så gärna velat åka då jag missade förra besöket.....
Såhär såg de ut utanför vårt fönster i morse....nu är de även en gigantisk snövall mellan bilarna och vägen, tror denna bil verkligen får skotta sig fram....helt galet!



Nu sitter jag mest och gör inget alls.....rastlös, seg, uttråkad, ont i halsen...allt på samma gång.
Tänkte jag skulle ta tillfället i akt att plugga lite...hur tråkigt som helst en lördag men då slipper jag ju de i veckan sen.
Ikväll blir de iaf schlagermys med älsklingen...you need to love kvalitetstid=)

                                                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela