Sara Bjersgård

bikinisäsong....

Publicerad 2010-01-17 11:40:28 i Allmänt,

Godmorgon!
Satt hela kvällen igår med robinsson i bakgrunden och kollade på bikinis inför sommaren. Längtar såååå till värmen nu och därför kom jag in på det. Kanske är de för att vår lägenhet är så kall så man skulle göra rätt mycket för att få lite värme.
Men tyvärr var de många sidor som inte hade några bikinis alls...kansk är lite fööör tidigt=)
Här kommer mina favoriter...








Dom sista två är mina favoriter och ska troligtvis klicka hem dom....iår vill jag ha nåt med massa färg=) Både kommer från H&M så är också överkomligt pris.....me like!

                                                                                                                                      //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-18 19:38:21

oj det var ett svårt val, de va ju skitsnygga!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela