Sara Bjersgård

bra början....

Publicerad 2010-01-14 11:43:01 i Allmänt,

Skulle gå upp tidigt idag för att plugga och få massa skrivet.....men såklart sover jag skitdåligt hela natten och har "precis" stigit upp. Började med att jag låg och vred mig i säkert 1h och kunde verkligen inte sova...hade även ångest över att jag ställt klockan och skulle "bara" få 7½h sömn. Sen vaknade jag vid 03-tiden med världens mensvärk...så efter kanske 1½h lyckas jag somna om.....det kändes så typiskt att just denna natt skulle jag inte alls sova..nej...
Men nu är jag uppe och ätit frukost så nu blir de dax för plugg..
                                                                                                                          //S

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-14 17:42:48

hahaha jag brukar också ha ångest när jag vet att jag inte får sova mer än 7½h.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela