Sara Bjersgård

måndag hela veckan lång...

Publicerad 2010-01-18 19:46:01 i Allmänt,

Jahopp då var det måndag v3 och många på skolan tar examen på torsdag......om 1år är de jag som gör de....ååå vilken konstig tanke!

Hade en riktig slappardag i lördags med tv-repriser, romantiska komedier (filmer) och scrabbel och glass med älsklingen.
Min söndag bestod av att skriva på min uppsats....igår blev den klar och har även hunnit lämna ifrån mig den till en annan person för kritisk granskning (till mamma). Är så himla bra att låta mamma läsa texter, då hon är duktig på de svenska språket och hon ser de man skriver med andra ögon liksom. Det sköna var att hon fattade allt jag skrivit och var bara några stavfel. Nu är det bara en redovisning som skall utformas.
Igår blev de även 50min på crosstrainern och ännu mer romantiska komedier....me love!

Igår kväll tänkte jag vara duktig och lägga mig relativt tidigt (innan 12) och lyckades rätt bra med de. Dock kunde verken jag eller älsklingen sova så vi låg och pratade/försökte sova/pratade/försökte sova/pratade osv...klockan var typ 02.30 innan vi somnade.....suck, förstör verkligen min dygnsrytm! Sov länge, trött hela dagen och inte gjort nåt alls typ.....fick dock nog efter ett tag och tog mig en härlig promenad. ÅÅååå vad härligt det var, föll megastora snöflingor som dalade ner sådär fint så man kan lätt fånga dom i handen.......älskar!! Ibland gillar jag verkligen vintern......

Nu ska jag försöka sätt ihop min PP (power point) och sen CSI-kväll.
Älsklingen har äntligen 1 ledig kväll, vilket inte hänt på evigheter och vet ni vad han gör.....kollar på innebandy på tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela