Sara Bjersgård

onsdagen den 20/1

Publicerad 2010-01-20 16:01:17 i Allmänt,

Varit en så rolig dag idag....
Började med lite träning på crossen innan frukost och "göra sig fin för dagen". Vid 11.30 mötte jag upp min grupp för en "sista" lunch tillsammans. Vi testade den indiska restaurangen som ligger nära högskolan...väldigt gott. Jessika hade även med sig sin systemkamera så vi tog massa knasiga kort och flummade runt....hoppas jag kan visa några senare.
Efter lunchen var det då dax för redovisningen som gick kanon och jag hade den stora turen att få börja....de var så skönt sen att bara kunna slappna av och jag hann heller aldrig bli så nervös som jag kan bli.

Nu är jag nerslagen i soffan....uch vad jag är trött! Tror jag ska fortsätta och läsa i min engelska bok jag har börjat på...sen blir det tvmys för hela slanten=)
Hoppas ni har haft en härlig onsdag

                                                                                                                                           //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela