Sara Bjersgård

snart är de klart....

Publicerad 2010-01-14 19:02:45 i Allmänt,

Hunnit med lite plugg idag iaf trots den sena uppstigningen. Nu är jag faktiskt färdig med min faktadel och har bara inledningen och slutsatserna kvar att skriva. Dock kommer nog faktadelen behöva lite finslipning (som man alltid gör det sista), har inte riktigt fått ihop vissa delar ännu så texten flyter på bra. Är så svårt när du ska behandla 11 olika texter/avhandlingar/artiklar/antologier och få det sammanhängande!!!

Idag har jag dock kommit fram till följande:
- mitt favoritord är "dock".....hittar verkligen inget annat ord som passar så blir ett dock i rätt många meningar. tar gärna emot förslag=)
- Autism är en invecklad diagnos.....gud vad mycket man måste tänka på!
- Tyda.se är min nya favoritsida.....underbart enkelt lexikon på nätet...testa vettja!
- Jag kan verkligen inte träna innan jag ska plugga...vet inte om det är att jag blir för pigg eller trött för att koncentrera mig. Vet bara att kombinationen inte funkar, efter egna studier=)

Nu ska jag ta och fylla på min kopp med te...älskar mina teer, idag har vi kört på Mareld, men favoriten just nu är NK's champagne....såååå gott! Tyvärr är ju detta lite svåråtkomligt för oss här på "landet" men borde finnas nåt liknande på Kahls eller Olgas.

                                                                                                                              //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela