Sara Bjersgård

solen lyser....

Publicerad 2010-07-02 08:41:22 i Allmänt,



Varit uppe med tuppen idag.....min tvättid började kl 6 så är snart färdig med den. Har även hunnit med en morgonpromenix mellan maskinerna. Nu blir de dusch och sen när jag tvättat färdigt bege mig till polisen för att förnya mitt pass........
Igår bokade vi resan till Filippinerna (!!!!!!!!)....så nu är det verkligen på riktigt....vi åker i slutet av september och blir borta 2månader...gud så spännande det ska bli! Vi har massa att läsa på, massa att fixa innan...allt för att förhindra kulturkrockar och saker rörande vårt examensarbete. Vi vill ju att allt ska klaffa och flyta på smidigt, både med praktik och studier.....ååå jag kommer vara så himla nervös!
Vi var rätt nerviga ett tag igår då vi hade hittat det perfekta flyget, med bra tider,bra pris, korta väntetider och kort flygtid för hela resan. När vi tillslut bestämt oss för den och ska boka.....då står de att den resan är full redan....ååå vad besvikna vi blev. Dåligt av dom att de inte tar bort den flygtiden om det nu är fullt! Så då var de bara att börja om från början med sökningen....vi hittade en kanonbra tillslut fast att vi får åka nån dag senare än vi tänkt, men vi hoppas de är okey!

Senare idag blir de AW med vänner...kanske blir de grillning på vätterstranden med, de återstår att se.
Imorn bär de av till mormor för att inleda uppdrag "rensa ur huset".....ska bli spännande att se vad det egentligen gömmer sig bland alla saker på vinden...hahah!

Hoppas ni får en toppenhelg mina vänner


                                                                                                                          //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela