Sara Bjersgård

Glad midsommar!

Publicerad 2010-06-26 10:15:59 i Allmänt,

Glad midsommar på er alla fina vänner....såhär dagen efter=)
Är uppe rätt tidigt idag ändå för att fixa lite inför besök av Viktor & Karin som kommer om nån timme....jippi!

Gårdagen var toppenmysig hos Mats, Karin och illa Isak med god mat och mycket skratt.

Jag körde på vit klänning, vita naglar och mina nya sandaler!


Vi åt rökt lax med färskpotatis och massa annat gott....jag testade även sill för första gången!!

Bakade cupcakes med Frida i torsdags och detta är resultatet....min favvo blev chokladcupcakes med chokladfrosting på....mums! De andra är jordgubbsmuffins med jordgubbsfrosting på!

Blev mycket busande med barnen under kvällen...lilla Isak som är 5 månader och Tea som är 10 månader, tänk att förra midsommar låg dom både i magen. En var höggravid och den andra höll det fortfarande hemligt....tiden går så fort!

Under dagen blev de även lite fotbollstittade, boulspel, kubb och promenad. På kvällen grillade vi och sedan blev de jordgubbar och glass. En bra avslutning på midsommar....mums!
Tack Karin & Mats, Cissi & Peter för en trevlig kväll!

                                                                                                                          //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela