Sara Bjersgård

nytt!

Publicerad 2010-06-18 17:24:42 i Allmänt,


Varit på A6 idag men min syster....hittade massa fint, farligt de där med shopping!
Hittade ett härligt nagellack med.....hiss eller diss?

Gillar denna trend med färgglada naglar....tsss.
Dock är det ett måste att klippa korta naglar till färgglatt lack, blir så mycket annars! Blir perfekt i sommar då jag måste ha korta naglar när jag jobbar och barnen älskar mina roliga nagellack, de blir vanligtvis besvikna om jag inte har nån färg alls...haha! Införskaffade även ett set med vitt,grönt,blått oh lila lack-endast 29kr på H&M=)

                                                                                             //S

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-06-21 21:29:37

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: anniepannie

Publicerad 2010-07-01 20:13:40

Mkt snyggt! har ett i samma färg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela