Sara Bjersgård

recap.....

Publicerad 2010-06-10 09:03:02 i Allmänt,

Jag har sommarlov nu....idrottskursen är slut och lektionerna med massa underbara människor är nu över.....gud vad trist det känns! Helgen och veckan har varit mycket att umgås vi i klassen...eller vi som tycker extra mycket om varandra..haha
I fredags var vi ett gäng som var på vätterstranden och grillade och spelade kubb....supermysigt!




På lördagen var vi 5 tjejer som började kvällen med att dricka vin och äta jordgubbar på en filt i gräset för att sedan bege oss till Twin för mat. Sen blev de självklart glass på piren och sen hem till en av tjejerna för spel och massa skratt=)
I söndags var vi hemma i Hok....grabbarna fixade vid poolen, som kommer bli så himla snyggt och jag satt och bättrade på brännan på gräsklipparen=)

Måndagen var de redovisning och de gick toppen för vår fina grupp....dock blir man ju lika besviken när folk inte ens anstränger sig!
Tisdagen hade vi vår sista lektion uppe i stadsparken, vi skulle låtsas vara nån annan i klassen under hela lektionen undertiden vi gjorde massa roliga tävlingar....en väldigt lyckad dag som slutade med ett fint tal!
Efter lektionen så var de bara hem snabbt och fixa sig då vi var ett gäng som skulle träffas och äta tillsammans innan klassfesten på kvällen.
Som vanligt blir en klassfest med vår klass roligt och det var även fixat uppdrag som man fick när man kom som skulle genomföras under kvällen samt tävlingar=)
Tyvärr dog festen lite då polisen kom.....hahhaha. Men kul hade vi!
Men får nog göra ett nytt inlägg med massa härliga bilder......kommer inom kort!

Nu är de dax att ta tag i dagen och börja med att färga min utväxt! Linus tar studenten imorn och då blir de kalas....yaa.
Vid 10-tiden kommer min syster för att jag ska klippa henne lite och sen vid 14 åker jag hem till Hok.

Hoppas ni får en bra tor-fre............
                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela