Sara Bjersgård

student och annat skoj!

Publicerad 2010-06-15 19:24:48 i Allmänt,

Fredagens student blev lyckad....min brors utspring var bäst, då dom (linus) hade spelat in en egen låt och skapat en egen dans som de körde...klockrent=) Trotts regn så upphörde det när de hade sprungit ut och alla paraply som skymt sikten försvann. Vi åt massa god mat så vi storknade och umgicks med släkten, sen när alla hade gått åt vi lite till av alla rester...tss! Dagens konstaterande: gud vad gott det är med ostkaka!!!(var säkert 2år sedan jag åt de så var lycklig hela kvällen)

Lördagen var rätt lugn men hann ta en promenix och sen hade jag och Frida en härlig kväll med fika och bio.
Söndagen var en heldag 9-21 på jobbet!

Denna veckan har jag lovat mig själv att ta de lugnt och njuta av ledigheten så mycket jag kan, då efter midsommar kommer jag jobba nästan fram till skolan börjar igen. Hade bara önskat sol sol sol hela veckan...men verkar som om detta inte lär hända tyvärr!
Idag har jag hunnit med en morgonpromenad runt munksjön....är så härligt att gå där när de är lugnt och tomt på folk, fåglarna vaknar till liv och man njuter av stillheten. Hade sedan tvättid och har även hunnit med en till promenad, mer för att hinna njuta av solen en stund med....dock med skoskav och massa folk omkring!
Imorn blir de en heldag i Taberg för hot & våld-utbildning...ska bli väldigt spännande!


                                                                                          //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela