Sara Bjersgård

aj aj aj

Publicerad 2010-03-17 11:34:55 i Allmänt,

Har så sjukt ont i nacken idag....började känna redan igår men idag kan jag typ inte röra huvudet åt sidorna eller ner mot hakan.......måste varit dom där himla bakåtkullerbyttorna vi gjorde igår, aj aj aj!

Varit duktig och kört 30min på crossen nu på fm....ska gå på station70 på friskis i eftermiddag, vilket mest är styrka, så tänkte jag skulle få med kondition också....beach 2010??

Idag väntar som sagt en väldigt go dag....ledig och planerat bara roliga saker=)
Vid 14 ska jag till Lina för lite fika och fix med 2 nya stipendier vi ska söka. Lina hittade dem och vi tror vi får söka dom....vi tänkte att vi testar och ser, kan ju inte skada, då vi har allt material färdigt redan liksom!
Sen går vi till friskis för 70min styrkepass, dusch och sen onsdagsfika/träff på kaffepaus med Eve o co.....vilken trevlig dag jag kommer ha!

Hoppas ni får en fin onsdag mina vänner

Vill bara meddela att mina fina lyktor äntligen börjat lysa på kvällarna. Det är sånna som ska ladda upp sig själva av solljuset och när jag köpte dom innan vintern så lös dom inte alls och Isse retade mig för mitt fantastiska köp. Men nu efter dvala 1-2månader lyser alla tre fint varje kväll....me like!
'

                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela