Sara Bjersgård

det rullar på...

Publicerad 2010-03-16 20:36:05 i Allmänt,

Dagarna kommer och går...är mycket i skolan och man är trött när man kommer hem. Detta samt att jag inte har nån dator gör att jag inte hinner/kan/orkar skriva i bloggen.....tyvärr!
Kommer nog bli lite svajig uppdatering...ibland flera per dag eller med flera dagars mellanrum, vi får se.

Hade en toppen måndag verkligen. Vi var på Torpaskolan på fm och gjorde två fältstudier....gick kanon och var sååå skönt att få de gjort så tidigt. Tyvärr efter det fick jag sån fruktansvärd huvudvärk...var som om jag hade haft en tenta och man är så spänd och sen släpper allt och huvudvärken kommer. Satt i hela dagens sen..men hann med både promenix med Jeanette och storhandling med älsklingen....sen fick de bli en tidig kojsning.

Idag har vi både haft gymnastik (stå på huvudet, kullerbyttor,tranpetts och annat skoj) och sen även handboll...väldigt skoj!
Kvällen har varit lugn annars och är nu "ledig" onsdag-torsdag, vilket är himla najs!=)
Har även massa skojsigt planerat imorn som jag längtar till.......

                                                                                                               //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela