Sara Bjersgård

Hatar datorer.....verkligen!

Publicerad 2010-03-11 16:24:50 i Allmänt,



Jag lämnade in min dator i helgen, efter att den utan förvarning kraschade för ett tag sen. Har fått låna min systers dator nu, vilket varit väldigt skönt.
Nu ringde it-nissen idag och meddelade att moderkortet var sönder och att de skulle kosta 5500kr att fixa....alltså helt onödigt att lägga på en dator som är 2½år gammal. Alltså är de bara att köpa en ny dator......mitt dilemma är nu att en fattig student som jag har liksom inte 5000kr att bara slänga ut sådär...vad ska jag göra liksom?
Just nu sitter jag vid älsklingens dator, medans han är på innebandy.....men de kommer ju inte funka i längden, då jag bara kan skriva arbeten när han inte behöver datorn då.
F*n F*n F*n....vad jag hatar datorer!
Det första jag gjorde i min "åtgärdsplan" är att ändra min csn-ansökan så jag tar fullt lån hela terminen...kanske kan jag spara ihop till en dator om några månader....jippi!=/
Den andra åtgärden blir att endast önska mig pengar av alla som födelsedagspresent nu.....kan komma en bit på vägen iaf....*tänk positivt, tänk positivt*

Har annars hållt i en volleyboll lektion idag som gick skitbra........alltid nåt!

                                                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela