Sara Bjersgård

livet fortsätter...

Publicerad 2010-03-29 20:55:26 i Allmänt,

Det är konstigt de där med livet....man lever verkligen i en liten bubbla ända tills något drastiskt händer och ens liv förändras. Jag har haft en tung period i mitt liv nu ett tag och man blir trött...sååå trött!
Min morfar dog den 20/3...förra lördagen....ingen hann ta farväl,de gick otroligt fort och kom som en chock. Helgen var en enda gråtfest och ett sista farväl...av den person som varit snällast i världen. Han var den bästa morfar man kan få......alla ungars dröm och han var min morfar!
Man märker även under dessa tider hur nära vi i familjen är....hur mycket stöd och kärlek det finns och hur viktiga dom är. Speciellt min älskling som varit en klippa....min klippa!
Jag har haft tur som haft skola och mycket annat att tänka på...för de är när man är ensam och tid att tänka som gråtattackerna kommer, helt utan förvarning och utlöses av vad som helst egentligen.

Kommer sakna honom...................men han kommer alltid vara en sån stor del av mitt liv!

                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2010-03-31 08:00:40

jag beklagar verkligen. kram på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela