Sara Bjersgård

lördag och helg...

Publicerad 2010-03-06 09:23:29 i Allmänt,

Nu kommer snart mamma o co och hämtar upp mig, då vi ska åka och besöka morfar och mormor idag.
Har haft en väldigt bra vecka med massa skoj, men är alltid lika skönt att få helg,tycker jag.

Har dock haft sån himla otur de senaste.......
-min dator kraschade för ett tag sen...fick låna min systers, men nu har den börjat krångla....suck! Men de är tur att man har en duktig pojkvän som fixar sånt=)
- Igår dog min hårfön.....började ryka från den, så den tackade för sig och nu kan jag inte få mitt hår torrt alls efter en dusch...suck!
- min mobil är skitkass...eller batteriet är det, då de räcker med att jag ringer ett samtal så är batteriet slut......jäkla skit!

Imorn hade jag tänkt att jag äntligen skulle lämna in min dator på elgiganten så de får kolla om de går att fixa för en "billig" peng eller om jag måste köpa en ny....uch uch. I samma veva tänkte jag införskaffa mig en ny hårfön.....den som dog nu är egentligen mammas!!=) Sen ska Isse kolla på min systers data idag med och se om han kan få bort den där jäkla skylten som kommer upp hela tiden...väldigt mysko de där!

Nähä nu ska jag slita mig från älsklingens dator, gå ut med mitt blöta hår och ta med mig min kassa mobil för att åka till vedum.
Hoppas ni får en fin helg mina vänner

                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela