Sara Bjersgård

städa städa varje.....

Publicerad 2010-03-20 10:51:36 i Allmänt,

...lördag och så varje jul..de tycker jag är kul!

Jag vaknar av att vara lätt irriterad på min granne och kan inte förstå varför man ska spela såååå hög musik att jag kan höra varje ord som sägs på en lördagsmorgon......vi har verkligen dom sämsta grannarna!!!
Men nu är jag iaf uppe och laddar inför dagen......vilket inte består av så mycket skoj iof utan av städning. Imorn kommer la familja hit för lite firande och då kan man ju inte ha dammråttor i varje hörn=)
Jag måste även besluta idag vad jag ska bjuda på....så himla svårt då jag är sugen på så mycket gott. Har fått ett superrecept av Lina på en trippelchokladtårta men jag är sugen på ostkaka och våfflor är också väldigt gott, eller ska jag baka massa olika kakor och bullar när jag ändå håller på....bakar ju aldrig annars!??

Men vad det blir återstår att se....nu ska jag ta och äta frukost (härligt med helgen då man kan vänta nån timme med att äta) och sen försöka få upp älsklingen från sängen.

Hoppas ni får en fin lördag!



                                                                                                                        //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela