Sara Bjersgård

hur kul som helst...

Publicerad 2010-05-27 23:00:01 i Allmänt,

Hemkommen från hajken nu....har haft de toppen!
Lovar att berätta allt om den när jag har mer tid och ork........nu ska jag snart kojsa efter att enbart sovit 1h inatt..tss.
Ser även på tv nu hur Sverige inte kommer till eurovision på lördag....ingen bíg surprise där inte, låten är ju sämst! Men fanns massa som jag tyckte om bland de andra bidragen så blir nog kul att se de på lördag.....men inte alls lika kul när inte Sverige är med såklart!
Imorn blir de marknad,städning och ut till Hok för min brors bal.....mys!

Sov sött

                                                                                                                     //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela