Sara Bjersgård

lördagstristess och stress....

Publicerad 2010-09-18 19:29:51 i Allmänt,

orkar inte göra nåt idag.....är så trött i kroppen och huvudet så jag inte ens orkar kolla på tv...å då är man trött!!=)
Tog nästan hela dagen innan jag tog tag i statistiken...de tar sån tid att räkna allt, jag gav upp när de var en uppgift som jag inte fick rätt svar på. Sånt är så frustrerande då jag inte vet vad jag gör för fel. Det ska även vara samma formel som jag använt innan men på just den uppgiften gick de inte...suck

Annars var gårdagen fin...var hos Lina redan vid 9tiden och vi bakade trippelchoklad-tårta och gjorde egna hamburgare inför kvällen med fina vänner. Sen skulle vi plugga en massa men ingen av oss orkade det utan vi fixade en blogg istället. En reseblogg som vi kommer skriva i under vår resa till Filippinerna.......www.sjutimmarforedig.blogg.se
Kommer därför inte skriva så mycket eller inget alls i denna under de kommande 2 månaderna....de beror på om de finns tid till de och om jag orkar! Men hoppas ni följer mig där istället.......
Kvällen avslutades med relax på rosenlund och sen mumsig mat hemma hos Lina...dock fick jag så fruktansvärt ont i magen så kunde inte riktigt njuta av kvällen bland vännerna. Men var skoj att träffa alla nu innan vi åker!

Nu ska vi ha myskväll här och hoppas att magen blir bättre!

                                                                                                                //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela