Sara Bjersgård

tiden går så fort!

Publicerad 2010-09-16 20:06:25 i Allmänt,

Var evigheter sen jag skrev nåt på bloggen nu....mycket har hänt under de senaste veckorna och har inte orkat skriva just då.
Jag har varit dålig...troligtvis gallstensanfall under slutet av insparksveckan, akutbesök,smärtstillande och remiss till ultraljud. Efter några dagar var magen okey igen och veckan efter så får jag helt plötsligt smärtor i magen igen, dock en annan sorts smärta och andra symtom,var konstant värk (24h) som inte släppte. Jag har gjort ultraljud och inga gallstenar hittades vilket var jätteskönt men det gav ju därför ingen förklaring på min andra magsmärta. Jag känner mig även stressad över att må dåligt och att de inte blev bättre då vi snart ska åka.....heller kommer jag inte intill vårdcentralen förrens nästa tisdag..6dagar innan vi åker. Dock mår min mage så mycket bättre nu de senaste dagarna och jag börjar känna mig "normal" igen men är så rädd för att smärtan skall komma tillbaka.
Annars har min tid ägnats åt kursstart, forskningsdesign/examensarbete, massa läsning och skrivande på engelska, statistikföreläsningar, fixa allt inför resan, fixat extra försäkring, växlat pengar, opponerat, innebandy med ett tjejgäng, fira mamma, hjälpa till i mormors flytt osv..........

Imorn ska jag dock till Lina och köra en heldag med plugg och sen relax/spa och myskväll med fina vänner...bra för både själ, hjärta och mage=)

                                                                                                                       //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela