Sara Bjersgård

Fredag och Soya!

Publicerad 2011-02-25 18:24:51 i Allmänt,

Denna jobbveckan redan förbi och den slutade med en härlig fredag med Sara och 7 små (mellan 1½-2½år) och en vikarie....Jippi! Men överlevde och kommer garanterat sova gott i natt....
Nu ska vi snart sticka iväg och äta på Soya med Karin & Mats samt Madde & Peza....ska bli både mumsigt och skojsigt=)
Då jag verkligen inte orkar sätta på mig något snyggt som kanske mest sitter åt eller är obekvämt så blir de casual outfit ikväll. Dock finar jag till de med mitt nyaste inköp....en supersnygg kavaj. En enkel svart med endast en knapp och 3/4ärm med sidenslag....endast 199kr på H&M=)

Hoppas håret håller sig fluffigt nu då jag nödkörde med volympulver för att få lite form efter en jobbdags slit=håret är platt som en pannkaka! Sen har jag städat för fullt hela eftermiddagen så därför de där superröda kinderna, men de ska nog räcka med att sticka ut näsan så försvinner de med...hahha
Gud vad jag längtar till vår och värme.........(bara så ni vet=)

Hoppas ni får en mysig fredag
XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela