Sara Bjersgård

slut på en era....

Publicerad 2012-02-17 20:05:48 i Allmänt,


Igår var jag på mitt sista akupunkturbesök och jag valde av olika anledningar att avsluta innan akupunktören ville egentligen.....Jag är oerhört lättad att jag slipper ägna varje onsdag samt fredag eftermiddag till detta fast det även är väldigt vemodigt då det blivit en sån stor del av min vardag.
Magen känns bättre och jag kommer äta massa örter ett tag till....hoppas den krampfria magen är här för att stanna!
Ville bara visa att jag även under ett av besöken testade på koppning...såg helt galen ut efteråt med sådana blåmärken över hela ryggen men var väldigt häftigt att testa och gjorde inte alls ont. Ska även vara bra mot massa....!!! Hokuspokus skulle många säga....spännande säger jag..haha!


XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela