Sara Bjersgård

akupunktur och helg...

Publicerad 2012-01-27 19:23:14 i Allmänt,

Var på undersökning hos akupunktören idag då jag nu gått mina 10gånger och fick nu ett utlåtande hur det stod till i min kropp efter de tänkta behandlingarna. Hon kunde se att min kropp och mina organ fortfarande är i obalans och behöver ytterligare behandling för att de skall bli bra......antingen försöker hon lura mig på mer pengar eller så ser hon verkligen dessa saker hos mig! Just nu vet jag inte vad jag skall tro och på vilket ben jag ska stå på, då min mage har krånglat och smärtat några dagar. Alltså känner jag mig bättre än när jag började med akupunkturen men inte alls toppen.....det utlåtandet kunde jag med göra! Jag har dock gått med på att ge det 5behandlingar till....sen får vi se, om de var många lappar bortkastade eller verkligen gör mitt liv bättre...to be continued!

Fredag är just nu min favoritdag på hela veckan.....4 av veckans dagar är det just de jag längtar till....fredag!! Just nu uppskattar jag även tanken på att ha en hel helg med min älskling helt oplanerad....slapp,sova och mys står på schemat.....love!

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?...kommentera gärna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela