Sara Bjersgård

Träningsblogg?

Publicerad 2012-05-06 16:35:30 i Allmänt,

Är så sugen ibland på att blogga och kanske ska jag satsa mer på en träningsblogg framöver...!!??
Har verkligen börjat ett nytt liv där jag nu under 1 månad tränat minst 5 dagar i veckan....gått kanon och de hoppas jag kommer fortsätta i samma tackt framöver.

Såhär har träningsschemat sätt ut:
Måndag: Innebandyträning 1½h
Tisdag: Gymmet, kondition + styrka
Onsdag: Gymmet, kondition+styrka
Torsdag: Löpning med mamma, 5-6 km
Fredag: Gymmet, lättare kondition + styrka

Sedan har jag tagit helgen som den kommit...vissa helger har de blivit mer träning och andra helger inget alls.

Nu är tyvärr innebandyn slut för denna termin så får hitta nåt annat att göra på måndagar nu...men de lutar mest åt löpning på egen hand. Har hittat en superfin runda på 6km som nog får bli måndagsrundan.

Hoppas ni vill hänga med på träningsbloggandet framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela