Sara Bjersgård

glossybox oktober

Publicerad 2012-10-02 18:07:00 i

 
Såhär ser de ut när man får hem sin glossybox.....
Först ett paket i brevlådan. Boxen går precis in i vårt postfack=)
 
I paketet ligger de en fin box....olika färger för olika tema. Oktober- brunt/svart/guld!
 
Sött inslaget....ett litet brev där de står varför de valt ut just dessa 5 produkter.
 
De 5 produkterna...lika spännande att se vad de är varje gång.
Man får med en beskrivning på alla produkter och tips på hur de kan användas. Även prisuppgifter!
Handkräm...perfekt för mina torra händer! Var som dom visste även att min handkräm precis tagit slut..
 
Läppsyl.....underbar doft och hamnade direkt i väskan...älskar ju läppsyl=)
 
Bodyscrub..inte testat än!
 
nagellack i höstigt orange med glitter...just nu kör jag med oranga lippar, tror jag gillar de!
 

Kommentarer

Postat av: frida hjelm

Publicerad 2012-10-03 17:12:20

Får min första låda i slutet på oktober!!! Spännande!!

Svar: Vad skoj....ja är väldigt skojigt när dom kommer och gillar man smink så är ju detta toppen! Hoppas allt är bra med dig...var evigheter sen vi sågs ju!!!
Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela