Sara Bjersgård

Skidresa till Idre - dec/jan!

Publicerad 2013-01-13 20:30:58 i

Vi bodde jätte nära backen...bara att hoppa ut i backen!
 
Redo för backen!
 
Massa med varm choklad i backen och varm choklad med mintu i stugan.
 
Bilden är tagen vid 9 tiden då liftarna precis öppnat och solen håller på att gå upp...underbart!
 
I fjällen är det okey att dricka mojito varje dag..tss!
 
Me and my baby! Himla skoj att älsklingen nästan blivit bättre än mig på att åka. Jag har åkt i hela mitt liv och han har varit iväg endast 4 gånger...! Nästa gång vi åker blir det nog Alperna=)
 
Vissa dagar var det väldigt dimmigt på toppen...tihi!
 
Afterski med goda kaffedrinkar...mums!
 
Jag gjorde piroger inför resan...det är riktig fjällenmat det!
 
Blev tyvärr inte många bilder tagna under nyår. Såhär såg jag i alla fall ut. Reafyndade klänningen innan vi åkte och lockade håret lite snabbt.
Vi var mest glada att vi höll oss vakna till tolvslaget då vi låg halvdöda hela bunten vid nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela