Sara Bjersgård

Mobil

Publicerad 2013-07-10 10:44:00 i

Igår fick jag hem mitt nya mobilskal som jag skapat och beställt från caseapp.se. Jag som älskar bilder skapade ett med massa bilder som har betydelse för mig. Jag har även skrivit in olika ord med vit text på vissa ställen, men det är svårt att se på bilden.

1. Golfbanan  2. Jag och Christian  3. Kärlek

4. Vännerna   5. Min förlovningsring   6. Rödvin (mitt val av dryck)

7. Min kärlek till våren=vitsippor   8. Hjärta- min favoritsymbol   9. Min snygging

10. Jag och min karl   11. Mangodrink i Filippinerna   12. Jag med min kamera

13. Är svag för fjärilar   14. Jag och Christian på min systers bröllop   15. Löparskorna

16. Jag och Lina i Falkenberg=minnen!!   17. Jordgubbstårta=sommar   18. Familjen på julafton=bästa dagen på året

19. Choklad- min last   20. Boracay = paradiset    21. Olivträd=medelhavet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela