Sara Bjersgård

Välkomna!

Publicerad 2008-08-13 18:31:25 i Allmänt,

Hej hej!

Efter allt för mycket ledig tid denna veckan så har jag bestämt mig för att börja skriva min egen blogg. Kommer dock behöva lite hjälp med layouten då jag inte alls fattar hur man gör=/

Har haft en lugn vecka då jag försöka njuta av ledigheten, vilket har funkat sådär....
På måndag börjar skolan igen och jag både längtar och fasar inför de. Det ska bli kul att träffa alla igen och få lite rutin i livet igen. Men uch vad jag inte längtar till föreläsningar, tentaplugg och massa inämningar.

Jag har äntligen kunnat börja äta igen....(underbart).så nu ska jag försöka hålla igen med maten så de där j*kla kilona försvinner. Men nu har jag ju klippt mig till en kortare frisyr som snart kan matcha smärta och smala mig..haha!
Känner mig nästan desperat nu att gå ner då jag mått så himla dåligt över det nu sista året. Vet inte om alla mina vänner har förstått det riktigt men känner mig så mycket asocialare (säger man så??!),tråkig....men framför allt...trött!!!!
Har nog blivit lite deprimerad med på köpet då ingenting passar längre, man hatar sin egen spegelbild och vill egentligen inte vistas bland folk....så himla långt har de gått!
Men tror verkligen på det nu, jag och lina ska nog till och med byta gym och utöka passen. I så fall byter vi från Friskis till Nordicclub....är de någon som varit där får ni gärna säga vad ni tyckte/tycker om de!! Aldrig varit inne men tror de är lite mindre än friskis men oxå mycket mindre medlemmar som slåss om alla maskiner och träningsplatser.

Annars knallar livet på....min sommar har varit toppen. Mina bästigaste vänner har alla varit hemma och solen har strålat. Jag har jobbat med fantastiska ugndommar och härliga barn. Tack med till Frida som varit min kompanjon vid alla påhitt=)
Hösten känns otroligt lång nu och trist men ska ägna mig åt mina mål och åka till Karin med jämna mellanrum på återhämtning....haha

Hoppas ni kommer fortsätta läsa min blogg.....vad sägs....kanske blir de en flipp eller flopp!!??
//S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-08-13 18:56:56

Hej vännen!

tror på en rolig läsning här framöver...men får inte glömma bort att prata vanligt oxå!!

Jag kommer hålla min bed&breakfast öppen för dig=) välkommen....

kram

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-08-13 20:09:29

Hej!

Det ska bli spännande att läsa din blogg framöver. Tror inte att det blir en flopp iallafall. Lycka till.

PS. jag behöver med besökare till min blogg...=)



/Kristina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela