Sara Bjersgård

suck...

Publicerad 2008-12-17 16:21:37 i Allmänt,

Gud vad trött jag är idag....kunde knappt hålla upp ögonen under sista lektionen. Ska i alla fall ta och köra ett yogapass och sen gå och lägga mig och sola, vet ju hur bra jag mådde igår efter de och hoppas på samma reaktion idag. Ska även sedan ta och skriva klart reflektionen vi ska behandla imorn.....alla verkade ha problem med den sista avslutande diskussion så ska se hur mycket man mer kan göra.
Var förresten en bra dag idag då vi mest suttit och berättat för varandra i gruppen hur vfu:n varit utifrån vissa frågor.....dock var de tydligen nån bok vi skulle ha läst tills idag......men som ingen hade läst!!!*haha*...vi blev så full i skratt då lärarna tog för givet att alla hade läst och man såg på alla runt omkring vilka frågetecken de blev....men man hade inte behövt läsa den ändå, vissa saker känns så onödigt!
Ska se hur mycket jag hinner innan kl20 då de blir att bänka sig framför tv:n och kolla på bonde och sen greys......härliga onsdagskväll.
Hittar ni på nåt skoj?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela