Sara Bjersgård

värmen....

Publicerad 2008-12-16 17:48:21 i Allmänt,

Är redan trött på kylan....men bara när all snö smälter bort och ersätts mot råa vindar och regn....hatar!!
Därför ska jag gå och lägga mig och få lite "solenergi" nu efter att jag redan svettats under mitt yoga pass.....går faktikst mycket bättre nu och kan nästan programmet utantill, hoppas jag ska kunna göra detta ungefär varjedag denna gång..haha!
Nu handlar mycket om vikten framöver....ställde mig på vågen hemma i Hok nu(då jag inte har en egen våg) och de visade sig att jag hade gått upp 3kg.....hur kan de vara möjligt??? De konstiga är att jag känner mig smidigare och lättare av alla träning och så.....hatar detta och just nu känner jag mig som den största människan i världen. Man går verkligen och tänker på alla andras vikt och undrar hur andra ser på mig, börjar nog bli deprimerad och besatt=(
Men nu har jag och syster en deal fram till jul....haha...ja vet de är kort kort tid men vi ska köra stenhårt. Sen har jag min deal med Lina om minst 10kg till sommaren, de känns milslångt de målet just nu men ska ge allt verkligen för att komma dit. Vill ju känna mig bekväm igen.....
Tyvärr har Viktor och jag inte kommit igång med vår deal och tävling men då han redan tappat en massa kilon behöver han nog inte mig längre*tår*
Men hoppas även jag är på nergång snart....nångång måste de väl vända, eller???
//S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 21:43:51

Men du vet sara,muskler väger mer än fett... du får hålla koll på måtten me...vikten är inte allt...

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela