Sara Bjersgård

snabbmakaroner!

Publicerad 2008-11-04 12:57:22 i Allmänt,

Precis slängt i mig lite snabbisar med korv...jammi!
Ska sätta mig nu och öva en sista gång innan tentan som är om 1½h........blev lite konfunderad när jag kollade på schemat i morse och de var bara avlagt 30min till omtentan....hmmm. Antingen har de skrivit fel eller så har hon kortat ner/tagit bort mycket från förra. Ja vet inte vad jag gillar bäst....känner ju att jag vill visa att jag kan de men en lätt variant vore inte fel de heller...tror hon rättar tentan typ direkt efter så lär få veta redan idag om jag klarade den, de är ju skönt.
Men får hålla er uppdaterade på hur de gick.......(*BRA,BRA,BRA,BRA ska de gå*)
Klara jag den nu ska jag unna mig en riktigt långpromenad i solen och verkligen ta mig den tiden innan man sätter sig hela veckan med rapportskrivning. Kanske unnar mig lite choklad med....men kanske bara!
Ska ta och försöka lämna burken(datorn) nu....får uppdatera mig om allt som hänt i världen senare.
Hoppas ni har de bra
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-11-04 13:48:59

lycka till! hoppas det går bra på ontentan!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela