Sara Bjersgård

är i väntans tider....

Publicerad 2008-10-13 17:56:07 i Allmänt,

Nä..är INTE gravid...hahah.....men jag går ändå i väntans tider.....

* väntar på att läkaren ska ringa och berätta mina provresultat så jag får reda på om det är avvikande denna gång med eller tillbaka till de normala.

* väntar på min beställning från avanna- mitt snygga "today I'm wearing this"-linne och min vita "big face"-t-shirt....hoppas dom kommer genom brevinkastet imorn...spännade!

* väntar på att min plugginspiration skall komma snart

* väntar på att min vän Karin skall komma hem och med henne anländer också min nya fina tvålpump...tss!

Förhoppningsvis så kan jag bocka av 3 punkter imorn...Karin kommer ju inte förrens på torsdag=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela