Sara Bjersgård

de gick...

Publicerad 2008-10-27 10:38:35 i Allmänt,

De kändes bra...vissa saker var lite kluriga då de var flervalsfrågor och de kunde både vara ett av alternativen eller två, svårt att veta vart gränsen går ibland. Men jag borde klarat den...kanske inte VG men är nöjd med godkänt.
Nu blir de att sätta sig med slutrapporten kanske redan i eftermiddag om jag orkar....skulle va skönt att komma igång så snart som möjligt. Vi har en annan examination kvar med på fredag men den kan man tyvärr inte förbereda sig helt för förrens torsdag..suck!
Nu ska jag sätta mig med en kopp te och frukt och mysa lite i soffan. Ska tillbaka till skolan vid 13 för en föreläsning!
//S

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2008-10-27 11:14:21

Bra att det gick bra iaf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela