Sara Bjersgård

första avklarad..

Publicerad 2008-10-21 15:58:48 i Allmänt,

Nu har jag avklarat första seminariet av en lång rad...känns så skönt. Imorn tar vi den andra..då blir de gruppredovisning...känns bra inför den så hoppas inte på några komplikationer...typ som att OH-apparaten inte skulle funka..då döööör jag!!!!(då jag lagt ner så mycket extra jobb för att kunna använda den)

Hade världens jobbigaste frisyr när jag vaknade idag med...blir alltid så när jag duschar på kvällen och inte fixar de efter. Blev till att platta ut skiten i morse och få bort virvlen i luggen med spänne.....någon annan som har samma problem??
Sedan vaknade jag med världens träningsvärk i hela kroppen typ...hahah...mest i låren och nu på eftermiddagen har jag börjat känna lite i axelmuskelfästet och i magen...jippi!  Så nu får jag allt hålla igång med armträning och mage så de tar lite....så klarar jag extra mycket nästa kibox pass....yes I will!

Nu ska jag och älsklingen åka och handla....som vi alltid gör tillsammans såklart. Men av någon anledning hade Isse börjat att städa i vårat skafferi och skåp med torrvaror och slängt massa....de är ju såklart jättebra men hela vardagsrummet är fortfarande belamrat med kläder från hans senaste ryck.....han börjar men slutför aldrig, blir galen!!!!!

Hoppas ni har haft en härlig tisdag..här i Jönköping blåser de som attan och är bara trist och tråkigt...ibland till och med regnar de..gillar inte regn!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela