Sara Bjersgård

fredag..

Publicerad 2008-10-31 10:54:31 i Allmänt,

God morgon på er alla.......jag kom precis ur sängen, blev ingen tidig uppgång som jag hade planerat. När klockan ringde gick de bara inte att komma ur sängen....de gick inte. Men när klockan slog 10 var jag tvungen..kan ju inte låta hela förmiddagen gå.
Hamnade dock framför datorn direkt....kolla nyheter, kolla egen blogg, kolla alla andra bloggar, kolla mejlen.....allt de här är de först jag gör när jag slår på datorn....jag är beroende!?
Nu får jag nog ta och äta lite frukost och göra mig iordning för dagen...sen får vi se hur mycket pluggande de blir innan man ska till skolan vid 13.....vi har 1h skola idag, känns så himla onödigt.

Sen hoppas jag jag hinner skriva lite på rapporten i eftermiddag innan jag ska baka min underbara banankaka och göra mig iordning för hallowenmiddag hos Linda ikväll.....blir nog inte utklädd..har inget att ha på mig ju!
Önskar mig själv lycka till....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela