Sara Bjersgård

helvetes jäkla skit................

Publicerad 2008-10-29 16:23:20 i Allmänt,

Helvetes jäkla skit
Jag klarade inte tentan....fick 30/40 och godkänt låg på 32.....blev helt tom i hjärtat. För de först visste man inte att gränsen skulle vara så hög, då kanske man hade oroat sig mer...men fick superlite på en av mina utredande frågor och de var de som sket sig............Jag var ju så säker, de är de som känns så tungt, fattar inte!!!
Så nu har jag gråtit en skvätt när jag kom hem och så får jag ta nya tag på tisdag då omtentan är. Försökte få min granskad av läraren och hon kollade på den då jag tyckte jag förtjänade mer på den utredande frågan än de fyttiga 2poäng jag fick. Fick läsa andras utredande och de hade inte alls fått med alls lika många grejer som mig..men ändå fick de 4poäng.....HATA!
Men Frida och jag kom fram till att de var nog så att hon hade gjort upp vissa saker innan som skulle va med och hade man inte de fick man minus...att man visade att man kunnde mer och utökat sket hon visst i.....HATA!
Varit deppig hela dagen.....kan inte hjälpa de, de kändes som ett slag i ansiktet, ett slag jag inte var beredd på!
Sket i träningen med....fast (jag vet Frida=) att jag säkert skulle må bättre efter men nu känner jag att jag ska sätta mig med slutrapporten och försöka komma igång....jag måste kommas igång. Hela den utsatta studieperioden bara försvann och känner mig stressad......väldigt orolig och stressad! Skulle kännas så skönt att komma igång och känna att man vet vad man ska skriva om, annars kommer jag gå ner mig helt...de känns så nu!

Uch...vilket upplyftande inlägg de blev...
Får ta och skriva mer sen när jag lugnat ner mig och tagit tag i mitt liv.
Hoppas ni har haft de bra
//S

Kommentarer

Postat av: Kusin vitamin

Publicerad 2008-10-29 19:33:37

Ajdå, vad tråkigt. Vet precis hur du känner dig just nu.... men det är bara att ta nya tag! Du är super bra, glöm inte det!

Lycka till, nästa gång tar du den!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela