Sara Bjersgård

jag dööör....

Publicerad 2008-10-22 16:43:23 i Allmänt,

Sitter och pluggar inför tentan.....gjort en mindmap om läsprocessen som kommer som en utredande fråga. Har stor hjälp av mindmaps i mitt pluggande då jag sen visuellt kan se mindmapen framför mig, vad de står i de olika rutorna osv....ska få in de så de sitter som ett rinnande vatten sen.....!! 


Blev smörgåstårta till lunch sen...efter 1timme eller så, han kan när han vill min gubbe.

Isse är alltid väldigt symetriskt korrekt i allt han gör...och jag ser mönster i allt, är lite skadad på de sättet.
Den var väldans god dock med för mycket grädde i....gillar inte de egentligen, medans Isse kan vräka i sig!

Nu måste jag skynda mig iväg...ska gå en sväng med Frida, få lite frisk luft och rensa tankarna.
Så snabbt kissa och klä på sig.......
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela