Sara Bjersgård

jag går runt och myser

Publicerad 2008-10-23 22:04:13 i Allmänt,

I denna lägenhet är de så himla kallt....har sagt att jag ska ringa och klaga länge nu, måste nästa de snart!!
Går runt och myser i min Old navy byxor.....älskar den affären!

Finns i USA och går tyvärr inte att beställa från dera hemsida.  Men hittade massa snyggt jag lätt skulle köpa....får ta och be Hanna (min släkting) att köpa dom och skicka över de den vägen, hon vet ju hur mycket vi gillade affären när vi var där=)
                                                                   



                                     

De fanns massa snyggt....gå in och bli inspirerade. Oldnavy

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela