Sara Bjersgård

känns lite bättre...

Publicerad 2008-10-29 20:48:44 i Allmänt,

Jag har världens bästa pojkvän...när jag mår dåligt är han en klippa i stormen. När han kom hem hade han köpt både jordgubbssnören och marabochoklad med dajm....han vet när de behövs tröstätas=)
                                              
Så nu mår jag både illa och börjat bli lite gladare....tss. Efter snart 4år vet man vilket favoritgodis de skall va!



Har verkligen kommit igång med med rapporten nu....nästan en hel sida nu....bara 5kvar..ya!
Men hela strukturen och upplägget är väldigt luddigt så hoppas jag får med allt.
Blir bonde söker fru ikväll och sen Greys anatomy ikväll....en härlig tv-onsdag!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela